• GRATIS VERZENDEN VANAF 75,-
  • VOOR 16U BESTELD, VOLGENDE WERKDAG THUIS
  • GRATIS RUILEN & AFHALEN IN DE WINKEL

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?

Nee, het is niet nodig om een account aan te maken. Iedereen kan online artikelen bestellen zonder zich eerst aan te melden. Als u vaker bestelt bij Tennis & Hockey Today is het wél gemakkelijker om een account aan te maken, zodat u bij uw volgende bestelling alleen uw inloggegevens hoeft in te vullen en direct verder kunt met bestellen.

Zijn alle artikelen ook verkrijgbaar in de winkel?

Ja, alle producten die u in onze webshop vindt, zijn ook verkrijgbaar in onze winkel. Bovendien kunt u in onze winkel ook terecht voor onder andere rackets bespannen en persoonlijk advies. U vindt de openingstijden van onze winkel op onze website.

Hoe plaats ik een online bestelling?

Om een online bestelling te plaatsten dient u eerst uw winkelmandje te vullen. Dit kunt u doen door per gewenst product aan te geven in welke maat u het wilt hebben, en welk aantal. Deze selectie kunt u maken op de pagina van het desbetreffende product. Wanneer u de gewenste selectie heeft gemaakt, klikt u op de button 'in winkelmand'. Hierdoor wordt uw product automatisch in uw winkelmandje geplaatst. Uw winkelmandje kunt u bekijken door rechts bovenaan de pagina op 'winkelmand' te klikken. Hier worden de producten in uw winkelmandje weergegeven en kunt u nog eventuele wijzigingen doorvoeren. Klopt uw bestelling? Dan gaat u verder naar het invullen van uw gegevens door op de 'gegevens' button te klikken. Het is hierbij belangrijk dat u uw gegevens goed en volledig invult, aangezien uw producten op het door u gegeven adres zullen worden afgeleverd. Wanneer al uw gegevens zijn ingevuld bevestigt u uw bestelling door op ´doorgaan´ te klikken, waarna het betalingsscherm automatisch zal verschijnen. Let op: uw bestelling wordt pas verzonden wanneer de betaling correct is ontvangen.

Kan ik mijn geplaatste bestelling wijzigen of annuleren?

Totdat u uw bestelling heeft betaald kunt u nog steeds uw bestelling wijzigen of annuleren. Nadat de betaling heeft plaatsgevonden is het helaas niet meer mogelijk om veranderingen aan te brengen. In dat geval kunt u via email of telefoon contact met ons opnemen.

Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig?

Uw gegevens worden niet gebruikt of gedeeld met derden. Uw gegevens worden uitsluitend gebruikt voor het leveren van onze producten en het analyseren van onze website.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

U kunt bij ons veilig betalen via iDeal. 

Is het mogelijk om met waardebonnen te betalen?

Tennis & Hockey Today heeft haar eigen waardebonnen. Deze zijn te verkrijgen in onze winkel in 's-Hertogenbosch. Ieder gewenst bedrag is hierbij mogelijk. Indien er een code op de bon staat, is deze ook te verzilveren op de webshop. Dit kunt u doen door de code in stap 3 van het bestelproces (betaling) in te voeren. Een waardebon van Tennis & Hockey Today is leuk om cadeau te geven aan iedere tennisliefhebber!

Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?

De verzending is gratis bij een bestelling vanaf €75,-. Bestelt u voor minder dan €75,- dan rekenen wij €4,95 verzendkosten.

Uit welke bezorgopties kan ik kiezen?

De producten worden verzonden via PostNL. U kunt er ook voor kiezen om uw bestelling in onze winkel in 's-Hertogenbosch op te komen halen. Dit kunt u aangeven tijdens het online bestelproces.

Waar kan ik mijn bestelling laten leveren?

Het is alleen mogelijk om uw bestelling in Nederland te laten bezorgen. Dit kan op uw thuisadres, maar ook op een ander adres zoals dat van uw werk. Tijdens het bestelproces kunt u het gewenste afleveradres invullen.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Tennis & Hockey Today streeft ernaar om iedere bestelling die op werkdagen vóór 16.00 uur is binnengekomen de volgende dag nog te leveren. Helaas kan het voorkomen dat producten niet op voorraad zijn. Wanneer dit het geval is zult u persoonlijk via de mail of telefonisch op de hoogte worden gesteld over de situatie en de verwachte levertijden. Voor vragen kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen, of een mail sturen.

Als uw bestelling uit meerdere artikelen bestaat waarvan een gedeelte wel en een gedeelte niet op voorraad is, worden de artikelen afgezonderd van elkaar geleverd zodat u zo snel mogelijk van uw aankopen gebruik kunt maken. U betaalt dan natuurlijk maar één keer verzendkosten indien u voor minder dan 75,- heeft besteld.

Kan ik mijn aankoop ook ruilen in de winkel?

Ja, uw online aangekochte producten kunt u ook in de winkel terugbrengen of ruilen. U vindt de openingstijden van onze winkel op onze website.

Hoe kan ik online artikelen ruilen of retourneren?

Wanneer u een product wilt ruilen of retourneren dat u via onze webshop heeft besteld, dan kunt u gebruikmaken van het retourformulier.  Dit formulier wordt bij uw bestelling geleverd. Vul het formulier volledig in, zodat wij uw retour zo snel mogelijk in behandeling kunnen nemen. De verzendkosten voor het ruilen van een artikel worden niet opnieuw in rekening gebracht. Wel zijn de kosten voor het frankeren van het retourpakketje voor uw eigen rekening.

Het ruilen of retourneren van uw artikel(en) moet binnen 10 dagen na ontvangst gebeuren. Het artikel mag nog niet gebruikt zijn en het moet in de originele verpakking met de aangehechte kaartjes worden teruggestuurd.